Chcesz tak żyć, widzieć tylko czubek swego fiuta? nie?

Temat: kłucie w okolicach serca
A ile ma Pani lat? To moze byc nerwica, ale tez zapalenia nerwu
miedzyzebrowego, zapalenie oplucnej czy osierdzia. Na pewno niezbedne bedzie
RTG pluc, ECHO i EKG. A poki co warto wziac cos przeciwzapalnego, np
Aspiryne czy Ibuprom. Pozdrawiam.

Witam Państwa,
pisząc na grupę chcialabym sie Was poradzić i zapytac o opinię. Oczywiście
wizyta u lekrza wiem, że jest wskazana i pójdę na dniach. Od jakiegoś
czasu
(rok może dłuzej) mm takie objawy średnio co 4-5 miesięcy, że kuje mnie w
okolicy serca - wokół żeber i w kieunku pleców. Jak siedzę nieruchomo jest
ok,
jak sie ruszę to kuje. Trwa to ok 20-30 min. Przy tym nie mam żadnych
innych
objawów. Nie raz w ciągu dnia też to czuje ale słabo i tylko wten dzień,
kiedy
mnie to złapie. Czy to mogą byc objawy nerwicy? Dodam, ze czasem przy tym
jak
chcę wziąć głębszy oddech to tez kuje. Proszę o odpowiedź co to takiego
może
być?

Dziękuję serdecznie za pomoc
Pozdrawiam
Magda

--
Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl



Źródło: topranking.pl/1849/klucie,w,okolicach,serca.php


Temat: kłucie w okolicach serca
Mam 21 lat. Często się denerwuję i wszystko przeżywam. Oczywiście zrobię
bnadania, pójdę do lekarza. Mam jeszcz epytanie czy to coś strasznego? czy da
sie to wyleczyć?

Dziękuję Wam serdecznieMagda


A ile ma Pani lat? To moze byc nerwica, ale tez zapalenia nerwu
miedzyzebrowego, zapalenie oplucnej czy osierdzia. Na pewno niezbedne bedzie
RTG pluc, ECHO i EKG. A poki co warto wziac cos przeciwzapalnego, np
Aspiryne czy Ibuprom. Pozdrawiam.
| Witam Państwa,
| pisząc na grupę chcialabym sie Was poradzić i zapytac o opinię. Oczywiście
| wizyta u lekrza wiem, że jest wskazana i pójdę na dniach. Od jakiegoś
| czasu
| (rok może dłuzej) mm takie objawy średnio co 4-5 miesięcy, że kuje mnie w
| okolicy serca - wokół żeber i w kieunku pleców. Jak siedzę nieruchomo jest
| ok,
| jak sie ruszę to kuje. Trwa to ok 20-30 min. Przy tym nie mam żadnych
| innych
| objawów. Nie raz w ciągu dnia też to czuje ale słabo i tylko wten dzień,
| kiedy
| mnie to złapie. Czy to mogą byc objawy nerwicy? Dodam, ze czasem przy tym
| jak
| chcę wziąć głębszy oddech to tez kuje. Proszę o odpowiedź co to takiego
| może
| być?

| Dziękuję serdecznie za pomoc
| Pozdrawiam
| Magda

| --
| Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl


--
Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl


Źródło: topranking.pl/1849/klucie,w,okolicach,serca.php


Temat: ból powyzej pasa
Wedlug mnie to zapalenie nerwu miedzyzebrowego, najwyrazniej przewialo
pania. Pomoze aspiryna w dawce 1g lub ibuprom takze w dace przeciwzapalnej.
Pozdrawiam.!

witam i mam pytanko boli mnie powyzej pasa  na plecach najgorzej jest w
nocy i prz gwaltownym ruchu do lekarza ide jutro ale jak to bywa z ludzmi
chca wiedziec wiecej i szybko tak tez jest w moim pezypadku pozdrawiam
anka



Źródło: topranking.pl/1849/bol,powyzej,pasa.php


Temat: bóle serca

Zbyszek wrote:
Witam, od kilku tygodni miewam bóle serca, jestem mÂłody mam 23 lata, EKG nic
nie wykazuje a mnie kÂłuje co jakiÂś czas. MoÂże to spowodowane jest przez
nerwy? ProszĂż o komentarze.
Zbyszek


jeżeli kłuje przy oddechu to może zapalenie nerwów międzyżebrowych?

Źródło: topranking.pl/1851/bole,serca.php


Temat: pilne med. lek?
neurloogiczne choroby układowe w wyniku stwierdzonego braku witaminy B1 i B6 np.
zapalenia wielonerwowe, nerwobóle np. nerwoból nerwu trójdzielnego lub
międzyżebrowego, rwa kulszowa, zespół bólowy szyjny, zespół szyjno-ramienny,
stany po operacji krążka międzykręgowego, zwyrodnieniowe choroby kręgosłupa,
nerwiaki poamuptacyjne i bóle fantomowe, półpasiec, porażenie nerwu twarzy

p.
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,516,43594601,43594601,pilne_med_lek_.html


Temat: Jakis dziwny bol w plecach
Strzelam: zapalenie nerwu międzyżebrowego. Takie popularne korzonki (w cale nie
muszą dotyczyć nerwu kulszowego) zajrzyj do lekarza zapisze coś
przeciwzapalnego, a palenie rzucić zawsze warto i kasy trochę więcej zostanie i
perspektywa raka przestanie sen z oczu spędzać .
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,216,19673232,19673232,Jakis_dziwny_bol_w_plecach.html


Temat: Boli po lewej stronie
cześć!! nie wiem czy wyglada to tak jak u mnie , tzn : ból czesto kłujacy , w
skrajnych przypadkach jak wciągnę na maxa powietrze to tez boli , przy
gwałtownych ruchach , skręcie ciała...jezeli coś ci to przypomnia to sa to
objawy tzn neuralgii miedzyzebrowej-zapalenia nerwu miedzyzebrowego-najczęsciej
wystczy kilka dni leków p/zapalnych / ibuprom , aspiryna/ cieplo sie ubierać i
przechodzi
Pozdrawiam!!
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,216,20919943,20919943,Boli_po_lewej_stronie.html


Temat: boli mnie coś klatce piersiowej od piatku-co to?
Zapalenie nerwów międzyżebrowych, popularne korzonki (okazuje się , że moga byc
wszędzie, choć zazwyczaj nazywamy tak zapalenie nerwu kulszowego). Wykluczyć
ciążę i przeciwzapalnie naproksen, może kokarboksylazę. Coś się koleżanka za
bardzo porozpinała na wiosne i przewiało ją, dbać o siebie nie łaska !, ma
być w formie, żeby zafasolkować, a nie się leczyć , ata, ata, za brak
rozsądku . Trzymaj się kochana i szybkiego wyleczonka .
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,216,22441505,22441505,boli_mnie_cos_klatce_piersiowej_od_piatku_co_to_.html


Temat: rozpkalaam sie, wiec sie wyzale :(
To ja jeszcze wtrącę swoje pięć groszy. Tylko na mnie nie krzyczcie. Co prawda
alergii nie mam i nigdy nie miałam, ale doświadczenia z lekarzami - i owszem.
Mam taką wredną przypadłość, że co jakiś czas zapadam na jakąś wredną
neuralgię. A to zapalenie nerwu międzyżebrowego, a to kulszowego, a to
trójdzielnego. Tak mniej więcej co dwa lata. Boli jak cholera. A medycyna?
Tramal, Amizepina, raz nawet Dolargan (morfinopochodne) - tylko leczenie
objawowe. I kiedyś już żyć mi się nie chciało i dałam się namówić na wizytę
u "szarlatana". Pan jest wysoko wykwalifikowanym rehabilitantem, a dodatkowo
jeszcze irydologiem, homeopatą i specem od akupunktury. Zajrzał mi w oczka,
potwierdził diagnozę, kazał odstawić "narkotyki" i wprowadził mi homeopatię z
elektroakupunkturą. Już miałam obrzęk twarzy i częściowy paraliż. A tu po
czterech dniach jak ręką odjął i tydzień później normalnie bawiłam się w
Sylwestra. Jakbyś chciała zaryzykować, to napisz mi na @ gazetowego, podam Ci
namiary. Pan jest z Trójmiasta, ale wiem, że jeździ po Polsce i co jakiś czas
przyjmuje w różnych miastach. W Warszawie jest regularnie. Wiem też, że
powyciągał wiele osób z naprawdę ciężkich przypadłości. Oczywiście, nie jest
żadnym cudotwórcą, ale myślę, że warto spróbować.
Trzymaj się cieplutko.
S.

Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,23390,20071924,20071924,rozpkalaam_sie_wiec_sie_wyzale_.html


Temat: Jestem chora :((
Dzień dobry wszystkim. Trochę lepiej się czuję, jednak masa lekarstw i gorąca
wanna trochę pomogły.
Babik-na przytulającego to musiałabym przetarg rozpisać.
Gwiazda-znasz moje zdanie o ciepłych gaciach, bleee (
Altu-czy nie masz przypadkiem zapalenia nerwu międzyżebrowego?

Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,11207,9581219,9581219,Jestem_chora_.html


Temat: Bóle stawów
Jaskka, piszecie tu o bólach stawów i mięśni, czy przy Hashi jest to jakimś
wyznacznikiem choroby? jakie są typowe dla Hashi bóle stawów, pytam, bo w
poniedziałek kładę się na reumatologii pod kątem tocznia i twardziny układowej,
wszędzie mnie pytają o sztywność stawów-tego nie mam, natomiast problemy z
mięśniami, przyczepami mięśni, bólami stawów małych i dużych (mnej więcej jakby
ktoś przejechał tępym narzędziem po stawie-ból krótki ale dokuczliwy i
przejmujący-nie potrafię go inaczej opisać). Ze stawami palców mam inny
problem, bolą mnie całe palce i miewam przykurcze-ale to może z braku B-12?
bardzo często mam też zapalenia mięśnia barkowego, nerwu międzyżebrowego albo
mięśnie i przyczepów przy nadgarstkach. To ma związek z Hashi?
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,24776,39348790,39348790,Bole_stawow.html


Temat: Po laparoskopi przeczytajcie!!!!
kamyczek27 :) ja nie jestem jakims tam chirurgiem takze nie wiem tak
naprawde co to moze być,ale lezac z ta zoltaczka przez tyle w
szpitalu i majac te komplikacje roznego typu nasluchalam sie tego i
owego.Wiesz..jak wrocilam do domu to wlasnie bolaly mnie plecy.Ale
to juz nie byl taki bol plecow jak wtedy kiedy mialam jeszcze
kamienie w sobie i te ataki,tylko bol chyba wlasnie od tego gazu
plus szwy troszke ciagnely.U Ciebie nie wiem jak to jest,ale ta
neuralgia to mowia ze jest m.in.miedzyzebrowa i ja ja
mialam,aczkolwiek sa tez inne neuralgie -tak mi powiedzial
ordynator.Jest to pooperacyjne zapalenie miesni,ktore moze
promieniowac od np.żeber do kregoslupa badz tez nerw jakis jest
uciskany.Mnie bolala druga strona brzucha..zupelnie nie ta ktora
cieli no i tak bolalo mnie pod zebrami..taka kolka to byla.Ja mysle
sobie kamyczek27 ze jesli jestes po operacji laparo czy nawet po
cieciu klasycznym to to bedzie napewno albo od gazu albo jakas z
neuralgii, bo to wszystko promieniuje.Mnie zaczelo bolec ..i bylam z
tym bolem jakos 3 dni az sie juz zdenerwowalam ze moze znouw jakas
trzustka nawala albo co i udalam sie na oddzial skonsultowac to:) no
i wyszla ta neuralgia..bralam z tydzien Ketonal forte i przeszlo
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,30099,72836164,72836164,Po_laparoskopi_przeczytajcie_.html


Temat: Ustępowanie miejsca w autobusie
Wątek pojawia się już po raz n-ty :)
Więc powiem tylko tyle, że z reguły (oczywiście nie zawsze) ustąpienia miejsca
żądają ci, którzy na to nie zasługują, natomiast osoby niepełnosprawne, b.
stare, chore i w widocznej ciąży nie pchają się na bezczela na siedzących.
Tak BTW: w zeszły czwartek jechałem autobusem i pociągiem podmiejskim, mając
zapalenie nerwu międzyżebrowego - ci, którzy na to chorowali, wiedzą, jaki to
wielki ból i jak człowieka zgina - w pociągu na miejscu dla inwalidy siedziała
babina na oko 45 lat, zażywna, z siatami na kolanach - ani nie położyła ich na
półce, ani nie chciała ustąpić miejsca, gdy ją o to poprosiłem. Dopiero jakiś
facet ustąpił mi miejsca, gdy się wywróciłem, nie będąc w stanie się trzymać...

Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,29,13666484,13666484,Ustepowanie_miejsca_w_autobusie.html


Temat: Smiesza mnie ludzie stosujacy leki przeciwbolowe
Autor wątku to jakiś małolat, co życia nie zna. Ale w jednym ma rację: ludzie
biorą środki przeciwbólowe ZA CZĘSTO. Ciśnienie spadnie i już panika i latanie
za apapem. Na szczęście (chyba) większość ludzi jest normalna i bierze te leki
wtedy, kiedy TRZEBA. Ja np. biorę, jeśli zacznie mnie nawalać ząb, a wiem, że
dopiero za kilka godzin będę mógł pójść do dentysty. Narzeczona bierze, gdy ma
bolesny okres, czasami przydaje się do zbicia temperatury, mam też czasem
piekielne bóle reumatyczne w źle złożonej po złamaniu ręce. Wtedy trzeba brać.
A już musem są sytuacje, gdy człowiek z bólu wręcz szaleje. Rok temu miałem
zapalenie nerwu międzyżebrowego - nawet ketonal ledwo pomagał...

Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,29,30771913,30771913,Smiesza_mnie_ludzie_stosujacy_leki_przeciwbolowe.html


Temat: Tybetańska alternatywa :)
Kilka lat temu konwencjonalna medycyna nie mogła mnie wydobyć z przewlekłego
zapalenia nerwów międzyżebrowych. Poszłam do jakiegoś szamana, bo i tak gorzej
już być nie mogło. Latał wokół mnie z wahadełkiem czy czymś takim, po czym
stwierdził, że mi nie pomoże przy pomocy owego narzędzia, bo JA w taką
możliwość NIE WIERZĘ. Skąd to wiedział, nie mam pojęcia, bo zachowywalam się z
pełnym szacunkiem dla szamana i jego praktyk. Potrafię nad swoim zewnętrzem
bardzo dobrze panować, przynajmniej na tyle, że psychię wpuszczę w maliny, o
ile tego zechcę.
Zaproponował akupunkturę. Przyniosła istotną ulgę.
Jakby co, zawsze wybiorę ręce chirurga, a tybetańskie dzwony zostawię sobie
jako sposób na ewentualną poprawę humoru.
Aneta
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,99,14597912,14597912,Tybetanska_alternatywa_.html


Temat: Neurotop na neuralię??
Neurotop na neuralię??
Proszę opomoc wszystkich, którzy mieli do czynienia z lekiem o nazwie
Neurotop. Otóż moja pani neurolog przepisała mi go twierdząc, iż miała wiele
przypadków korzystnego oddziaływania tego leku w sytuacjach pojawiających się
neuralii (u mnie neuralia nerwu międzyżebrowego). W ulotce czytam, iż lek ten
stosuje się przy nieco innych problemach, lub też przy zapaleniu nerwu
trójdzielnego. Proszę o pomoc wszystkich, którzy mieli do czynienia z tym
lekiem. Czy rzeczywiście może on pomóc mi (dodam, iż męczę się już od 2 lat).
Czy ktoś miał w podobnej sytuacji przepisany ten lek i czy rzeczywiście
pomogło? Proszę o pomoc wszystkich, którzy pomóc mogą;)
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,22,56190327,56190327,Neurotop_na_neuralie_.html


Temat: Dziwny ucisk w klatce piersiowej
Dziwny ucisk w klatce piersiowej
Witam. Może ktoś z czytelników forum będzie w stanie w miarę możliwości wyjaśnić mi, co właściwie mi dolega. Zaczeło się to około 1 miesiąc temu od uczucia ucisku na lewą klatkę piersiową.Ucisk występował do południa i mijał. Na święto zmarłych pogorszyło mi się. Osłabłem (ciągle temperatura ok 36.00) a uczucie ucisku i lekkiego bólu trwało już cały czas. Co dziwne ból, (ucisk - ciężko to opisać) się przemieszczał - raz w pobliże serca, za kilka godzin na środek klatki piersiowej, wyżej , niżej. Cały czas miałem również wrażenie, że nie mogę zaczerpnąć do końca powietrza. Poszedłem do lekarza, zrobiłem badanie krwi, EKG wszystko wyszło dobrze więc lekarz wysłał mnie do szpitala. W izbie przyjęć zrobili mi ponownie EKG, badanie krwi, prześwietlenie klatki piersiowej - wszystko ok. Lekarz stwierdził u mnie zapalenie nerwów międzyzebrowych. Dał leki przeciwzapalne (chyba DISCLAC) i po kilku dniach objawy minęły. Miałem dwa dni spokoju, dalej brałem leki i po tych dwóch dniach objawy wróciły - mniej nasilone. Lekarz wysłał mnie więc na ECHO serca (coś podejrzewał), które też nic nie wykazało. O co tu chodzi ? Dalej biorę leki a objawy jakby nie mijały.HELP
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,22,9350563,9350563,Dziwny_ucisk_w_klatce_piersiowej.html


Temat: Ból pod żebrami!!!
Po lewej pod żebrami jest śledziona ale czy ona może aż tak boleć ? Może od
jakiegos urazu. Sprawdź czy nie są to bóle od kregosłupa, tamtędy przebiegaja
bowiem nerwy miedzyżebrowe (opasające,okalajace ) - niestety nie znam fachowych
nazw. Jednak wzdęcia,niestrawności i odbijania mogą wskazywać na trzustkę lub
na jelito grube nadwrażliwe.
Ja mam coś podobnego ale po prawej stronie od kilku lat i nikt nie może mnie do
dziś właściwie zdiagnozować i leczyć.Ostatnio trafiłem do urologa i
dowiedziałem się że moje dolegliwości mogą być od zapalenia prostaty???
Ale Ty jako kobieta, e tam to chyba nie to .....
Pozdrawiam tym miłym akcentem.
L.
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,22,15521279,15521279,Bol_pod_zebrami_.html